Centrálny informačný systém štátnej služby
V období od 23. decembra 2024 do 6. januára 2025 (vrátane) bude dostupná podpora pre Centrálny informačný systém štátnej služby (CISŠS) výhradne prostredníctvom emailovej komunikácie na adrese: cisss.podpora@vlada.gov.sk
Centrálny informačný systém štátnej služby (CISŠS) je nástrojom na podporu tvorby, uskutočňovania a kontroly štátnej politiky v oblasti štátnozamestnaneckých vzťahov a riadenia ľudských zdrojov v štátnej službe.
Úrad vlády Slovenskej republiky spustil dňa 1. júna 2024 s účinnosťou zákona č. 99/2024 Z. z. o centrálnom informačnom systéme štátnej služby a o zmene a doplnení zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov nové komplexné riešenie CISŠS (interný portál a verejný portál), ktoré rozšíri a postupne nahradí v súčasnosti prevádzkované služby pre služobné úrady a občanov na open.slovensko.sk.
Správcom centrálneho informačného systému štátnej služby je Úrad vlády Slovenskej republiky.
Nové služby pre občanov sú dostupné na webovej stránke verejného portálu CISŠS: https://cisss.gov.sk
Nové služby pre služobné úrady sú dostupné na internom portáli CISŠS:
https://intranet.cisss.gov.sk
Kontakt na Úrad vlády Slovenskej republiky - L1 podpora pre služobné úrady:
(slúži na zasielanie otázok k CISŠS, ktoré sa nepovažujú za požiadavku/ incident/ problém1)
Tel. podpora: v pracovné dni v čase od 9.00 hod. do 11.00 hod. a od 13.00 hod. do 15.00 hod.
Otázky (technické): 02/209 25 259
Otázky (vecné): 02/209 25 909
e-mail: cisss.podpora@vlada.gov.sk
E-mailová správa by mala obsahovať nasledovné náležitosti:
- predmet e-mailu
- stručný nadpis,
- obsah e-mailu
- názov služobného úradu a údaje kontaktnej osoby (služobnú e-mailovú adresu a tel. číslo),
- názov časti systému, ktorej sa týka otázka (vnútorná časť – interný portál CISŠS/ vonkajšia časť – verejný portál CISŠS); prípadne aj názov modulu a jeho registra,
- znenie otázky a prípadne aj súvisiace informácie,
- prílohu e-mailu
- napríklad print screen zodpovedajúcej časti systému, ku ktorej sa viaže otázka.
1 Nahlásenie požiadavky/ incidentu/ problému sa realizuje cez interný portál CISŠS. Ak táto služba nie je dostupná, slúži aj na nahlásenie požiadavky/ incidentu/ problému vyššie uvedená e-mailová adresa.