dodávka originálnych náplní do rozmnožovacích strojov, tlačiarní a faxov 2009


SPRÁVA ZARIADENÍ ÚRADU VLÁDY SLOVENSKEJ REPUBLIKY
Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava
 
 
Výzva
na predkladanie ponúk na podprahovú zákazku
podľa § 99 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých
zákonov (ďalej len ZoVO) na
dodanie originálnych náplní do rozmnožovacích strojov, tlačiarní a faxov
 
1.       Identifikácia verejného obstarávateľa
Úradný názov:                    Správa zariadení Úradu vlády SR
IČO:                                  00002895
Poštová adresa:                 Námestie slobody č.1
Mesto:                               Bratislava
Štát:                                  Slovenská republika
PSČ:                                 813 70
Kontaktná osoba:                Darina Veselá, Miroslav Štefánek
telefón:                              02/57295187, 02/57295459
fax:                                                2/57295472
E- mail:                              darina.vesela@vlada.gov.sk
                                         miroslav.stefanek@vlada.gov.sk
      internetová adresa: http://www.szuvsr.gov.sk
      
2.       Typ verejnej zmluvy:
Rámcová dohoda
Konkrétny text rámcovej dohody bude spresnený s víťazným uchádzačom.
 
3.       Spoločný slovník verejného obstarávania (CPV):
Hlavný predmet zákazky:     30125100-2   Tonery
30125110-5   Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
30125120-8  Toner do fotokopírovacích strojov
 
4.   Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je dodávka originálnych tonerových, atramentových a práškových náplní do rozmnožovacích strojov, tlačových kaziet do tlačiarní, faxových prístrojov a kopírovacích strojov (ďalej len „náplne“) vrátane dopravy do skladu kancelárskeho a čistiaceho materiálu na Správe zariadení ÚV SR, Nám. slobody 1 Bratislava vrátane ich vyloženia. Náplne musia byť nové, originálne, predpísané a vyrobené originálnymi výrobcami tlačiarní, kopírovacích strojov a faxových prístrojov.
Podrobný opis a jeho vymedzenie sa nachádza v súťažných podkladoch.
 
5.   Miesto a termín dodania predmetu obstarávania:
        Správa zariadení Úradu vlády SR
        Námestie slobody 1
              813 70 Bratislava
               
      Predpokladaná dĺžka trvania zmluvy: 12 mesiacov
 
6.   Lehota a miesto poskytovania súťažných podkladov:
Súťažné podklady poskytne verejný obstarávateľ najneskôr do 22.12.2009 do 14,00 hod. na úseku obstarávania a investícii Správy zariadení ÚV SR, Nám. slobody 1 Bratislava. Kontaktné osoby sú uvedené v bode 1. tejto výzvy.
 
7.   Podmienky účasti:
Ponuku môže predložiť uchádzač, ktorý si vyžiadal súťažné podklady a ktorému sa súťažné podklady poskytli.
Záujemca predloží doklad o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci ho na dodanie požadovaného predmetu zákazky.
Dokladom sa rozumie aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba zapísaná v obchodnom registri) alebo aktuálny výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba zapísaná v živnostenskom registri).
Vyššie požadované doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu na predloženie ponúk.
Pod pojmom nie starší ako tri mesiace sa rozumie tri mesiace odo dňa vystavenia originálu dokladu, nie tri mesiace odo dňa úradného overenia dokladu.
 
8. Spôsobilosť uchádzačov
Uchádzač v ponuke predloží doklady, ktorými preukazuje svoju spôsobilosť na dodanie predmetu obstarávania ako dôkaz, že bol v predchádzajúcom období schopný a spôsobilý plniť zmluvy rovnakého charakteru resp. v súčasnom období je schopný a spôsobilý riadne plniť zmluvu.
Uchádzač musí spôsobilosť preukázať:
-          plnením minimálne troch zmlúv, ktorých plnenie prebiehalo v rokoch 2008-2009
-          uvedie odberateľa (názov a sídlo spoločnosti), výšku plnenia v Eurách s DPH za kalendárny rok, mená kontaktných osôb a telefónne čísla, kde si môže obstarávateľ referencie overiť. Treba uviesť, či sú údaje dôverné.
-          súhlas uchádzača s podmienkami súťažných podkladov
Ak uchádzač nesplní požiadavky podľa tohto bodu, bude zo  súťaže vylúčený!
    
9. Vyhotovenie ponuky
Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky, nezmazateľným atramentom rukopisom, ktorej obsah je pre fyzickú osobu čitateľný. Musí byť zviazaná vcelku, musí mať vzostupne očíslované strany bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí (napr. previazaná a koncové šnúrky zalepené, opečiatkované a ošifrované). Potvrdenia, doklady a iné dokumenty musia byť v ponuke predložené ako prvopisy/ originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
 
10. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky
slovenský
 
11. Mena a ceny uvádzané v ponuke
Navrhovaná zmluvná cena za dodanie požadovaného predmetu obstarávania bude vyjadrená v eurách (doplňujúci údaj: cena prepočítaná konverzným kurzom v slovenských korunách).
Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť preklad takýchto dokladov do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku (slovenský jazyk) 
Ak je uchádzač platiteľom dane z pridanej hodnoty, navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
 - navrhovaná zmluvná cena bez DPH
 - sadzba DPH a výška DPH
 - navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH
Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom.
Na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke.
 
12. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednanie
Predmet zákazky bude financovaný z výdavkov štátneho rozpočtu.
 
 
13. Obchodné podmienky dodania predmetu obstarávania
Obsah návrhu rámcovej dohody o dodaní predmetu obstarávania je podrobne špecifikovaný v súťažných podkladoch.
Konkrétny text rámcovej zmluvy bude spresnený s víťazným uchádzačom.
     
14. Druh a množstvo predmetu zákazky:
Podrobné vymedzenie predmetu obstarávania tvorí samostatnú prílohu tejto výzvy na predkladanie ponúk na podprahovú zákazku – tabuľka č.1       
 
15. Rozdelenie na časti:
Nie
 
16. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia konečná cena za dodanie predmetu zákazky celkom za celý predmet obstarávania (podľa položky spolu – konečná cena s DPH) v tabuľke predpokladaného odberu náplní do rozmnožovacích strojov, tlačiarní a faxov.
Ak uchádzač neuvedie pre niektorú cenu jednotkovú cenu a nezahrnie ju do súčtu jednotkových cien, bude zo súťaže vylúčený.
     
17. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného
       a ekonomického postavenia
Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku u verejného obstarávateľa.
 
18. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
                                                          28.02.2010
 
19. Lehota a miesto na predloženie ponuky:
Lehota na predloženie ponuky : do 18.01.2010 do 12.00 hod.
Miesto na predloženie ponuky : Správa zariadení Úradu vlády SR - podateľňa
                                                          Námestie slobody 1
                                                          813 70 Bratislava
Záujemca vloží doklady o splnení podmienok účasti do samostatnej nepriehľadnej obálky. Obálka ponuky musí byť uzatvorená, zabezpečená proti nežiaducemu otvoreniu a musia byť na nej uvedené nasledovné údaje:
-          adresa obstarávateľa
-          adresa uchádzača (obchodné meno a adresa sídla alebo miesta podnikania)
-          označenie „Verejné obstarávanie – podprahová zákazka“ – neotvárať
-          heslo „dodanie originálnych náplní do rozmnožovacích strojov, tlačiarní a faxov“
      
20. Otváranie ponúk:       18.01.2010 o 13.00 hod.
Adresa je uvedená v bode 1.
 
21. Ďalšie informácie
 
V prípade potreby objasnenia podmienok alebo doplnenia súťažných podkladov uvedených vo výzve alebo iných dokumentoch poskytnutých obstarávateľom môže ktorýkoľvek z uchádzačov požiadať o ich vysvetlenie priamo u zodpovednej osoby na e-mailovej adrese darina.vesela@vlada.gov.sk, alebo písomne na poštovej adrese uvedenej v bode 1.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené, alebo ak všetky ponuky prekročia výšku finančných prostriedkov, ktoré má verejný obstarávateľ na tento účel vyčlenené.
      
Ak úspešný uchádzač v priebehu plnenia zmluvy stratí schopnosť plniť svoj zmluvný záväzok, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle § 23 ods. 4 ZoVO uzatvoriť novú zmluvu s uchádzačom, ktorého ponuka nebola úspešná a ponúkol najvýhodnejšie podmienky na dokončenie predmetu plnenia.
 
22. Dátum uverejnenia tejto výzvy verejne prístupným spôsobom
 
17.12.2009
 
na internetovej stránke Správy zariadení úradu vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava:
http://www.szuvsr.gov.sk
verejné obstarávanie
zadávanie podprahových zákaziek
 
 
 
                                                                                              
 
Ing. Darina Veselá
reg.č. H0556-602-2007
odborne spôsobilá osoba
na verejné obstarávanie