Oznámenie


06522 - MSS

Vestník č. 199/2010 - 16.10.2010

 
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 k vyhláške č. 530/2009 Z. z.
 
Druh postupu: Verejná súťaž.
Druh zákazky: Služby.
 
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
 
Správa zariadení Úradu vlády SR 
IČO: 00002895 
Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava-Staré Mesto 
Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Správa zariadení Úradu vlády SR, Nám. slobody č.1, Bratislava 
Kontaktná osoba: Ing. Darina Veselá 
Telefón: +421 257295187 begin_of_the_skype_highlighting              +421 257295187      end_of_the_skype_highlighting 
Fax: +421 257295472 
E-mail: darina.vesela@vlada.gov.sk 
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa/obstarávateľa (URL): http://www.spravazariadeni.sk 
  Ďalšie informácie možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
  Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
  Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: už uvedenú adresu a kontaktné miesto.
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iný verejný obstarávateľ
  Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
  § 6 ods. 1 písm. d).
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
 
Všeobecná štátna správa
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
Nie.
 
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Upratovacie služby
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
c) Služby.
   
  Kategória služby číslo (kategórie služieb číslo 1-16 podľa prílohy č. 2 k zákonu): 14.
  Hlavné miesto poskytovania služieb: Nám. slobody č. 1, 813 70 Bratislava. Podmienkou predloženia ponuky uchádzačom alebo záujemcom je účasť na obhliadke priestorov, ktorá sa uskutoční dňa 28.10.2010 o 9,00 hod. Miesto stretnutia Úrad vlády SR, Nám. slobody č. 1, Bratislava. Kontaktná osoba: Ing. Darina Veselá, 0918652657. Uchádzač oznámi svoju účasť na obhliadke najneskôr jeden deň pred konaním obhliadky na e-mailovu adresu: darina.vesela@vlada.gov.sk
  NUTS kód:
 
  SK01.
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku.
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
  Vnútorné upratovanie administratívnych, prevádzkových a sociálnych priestorov objektov využívaných Úradom vlády SR vrátane zabezpečenia čistiacich prostriedkov a technického vybavenia. Upratovaná plocha všetkých objektov predstavuje spolu výmeru 15 095 m2. Popri upratovaní podlahových plôch sa čistia aj keramické obklady stien, plochy stolov, zariaďovacie predmety sociálnych zariadení a vysýpanie smetných košov v jednotlivých objektoch. Orientačné rozdelenie podláh podľa povrchu - koberce a kobercové krytiny - cca. 65 % podlahovej plochy, - plávajúce, keramické a kamenné podlahy - cca. 35 % podlahovej plochy, Stručný popis jednotlivých objektov: a) Budova ÚV SR na Námestí slobody č. 1 v Bratislave - stará budova - bývalý Letný arcibiskupský palác, historická baroková budova, chránená národná kultúrna pamiatka, štvorpodlažný objekt, priestory sú určené na bežnú prevádzku aj na reprezentačné účely, b) Budova ÚV SR na Námestí slobody č. 1 v Bratislave - nová budova - štvorpodlažný objekt, vybudovaný v osemdesiatych rokoch 20. storočia, priestory sú určené na bežnú prevádzku aj na reprezentačné účely, c) Budova ÚV SR na Námestí slobody č. 1 v Bratislave - autodoprava - jednopodlažný objekt, priestory sú určené na bežnú prevádzku, d) Budova ÚV SR na Námestí slobody č. 1 v Bratislave - Dátové centrum - Jednopodlažný objekt, priestory sú určené na bežnú prevádzku, e) Budova ÚV SR na Námestí slobody č. 29 Bratislave - päťpodlažný objekt, priestory sú určené na bežnú prevádzku, f) Budova ÚV SR Nám. 1.mája č. 14 v Bratislave - Sedempodlažný objekt, priestory sú určené na bežnú prevádzku, g) Budova ÚV SR na Štefánikovej ul. č. 2 v Bratislave - historická baroková budova Karacsónyiho paláca, chránená národná kultúrna pamiatka, štvorpodlažný objekt, priestory sú určené na bežnú prevádzku aj na reprezentačné účely.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
  Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90910000-9.
II.1.7. Rozdelenie na časti
  Nie.
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
Nie.
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
 
  Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
  Hodnota: 161 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
Nie.
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
  Obdobie: v intervale .
  Začatie: 1. 1. 2011
  Ukončenie: 31. 12. 2013
 
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
zloženie zábezpeky na účet vo výške 6 600,- Eur
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo štátneho rozpočtu
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Nie.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
  Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač alebo záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 ZoVO. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, resp. 3,4 ZoVO predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
  Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač alebo záujemca v ponuke predloží doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods.1 ZoVO ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol, resp. v súčasnom období je, z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvu rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy, ktorý je požadovaný. Na preukázanie svojho finančného a ekonomického postavenia musí predložiť vyjadrenie banky o schopnosti plniť finančné záväzky, že nie je v debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Vyjadrenie musí byť potvrdené všetkými bankami, v ktorých má úchádzač vedený podnikateľský účet, alebo v ktorých čerpá úvery, potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania, že uchádzač je poistený na náhradu škody vyplývajúcu z podnikateľského rizika s uvedením výšky poistnej sumy v Eurách na obdobie predpokladaného trvania zmluvy, výkaz ziskov a strát alebo výkaz o prijímoch a výdavkoch za posledné zdaňovacie obdobie.
  Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Verejný obstarávateľ vyžaduje minimálnu výšku poistnej sumy zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom povolania 30 000,- Eur Výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch musí byť overený daňovým úradom. (Daňový úrad overí, že predložená kópia výkazu v ponuke súhlasí s originálom výkazu predloženého daňovému úradu.)
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
  Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač alebo záujemca v ponuke predloží doklady podľa §28 ods.1 ZoVO, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť na poskytnutie služby ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý úspešne splniť zmluvu rovnakého alebo podobného charakteru. Spôsobilosť preukazuje predložením zoznamu ním poskytnutých služieb (ďalej len referencie) s dátumom realizácie za roky 2007, 2008 a 2009 (v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) osobitne za každý kalendárny rok s uvedením názvu alebo obchodného mena zmluvného partnera, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania, faktúrovanej ročnej sumy za služby v Eurách osobitne za každý kalendárny rok, lehoty platnosti zmlúv, mien kontaktných osôb a telefónnych čísiel, kde je možné referencie overiť. Musí uviesť údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na poskytnutie služby. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečovať službu v plnom rozsahu svojimi zamestnancami sám bez tretích osôb. Uchádzač vo vyhlásení uvedie, že ide o osoby bezúhonné, ktoré budú dodržiavať bezpečnostné opatrenia stanovené obstarávateľom.
  Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač za uvedené obdobie preukázal plnenie minimálne troch zmlúv, každej s objemom plnenia nad 5 000 Eur za mesiac, pričom za každý požadovaný rok musí byť v uvedenej výške aspoň jedna referencia. Dôkaz o plnení každej zmluvy zo zoznamu musí byť potvrdený zmluvným partnerom v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) ZoVO. Ak sú uvedené údaje dôverné, na túto skutočnosť musí uchádzač upozorniť v ponuke.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Nie.
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
Nie.
 
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž.
IV.1.2. Obmedzenie počtu záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky alebo na účasť na dialógu
IV.1.3. Zníženie počtu ponúk alebo riešení počas rokovania alebo dialógu
IV.2. Kritériá vyhodnotenia ponúk
IV.2.1. Kritériá vyhodnotenia ponúk
Najnižšia cena.
   
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Nie.
IV.3. Administratívne informácie
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
0242/SZ/2010
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Nie.
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
  Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
  Dátum: 28. 10. 2010. Čas: 09.00 h.
  Úhrada za súťažné podklady: Nie.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
  Dátum: 22. 11. 2010. Čas: 12.00 h.
IV.3.5. Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
  Do termínu.
  Dátum: 31. 1. 2011
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
  Dátum: 22. 11. 2010. Čas: 14.00 h.
 
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie.
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Nie.
VI.3. Ďalšie informácie
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
13. 10. 2010