výzva na predkladanie ponúk


SPRÁVA ZARIADENÍ ÚRADU VLÁDY SLOVENSKEJ REPUBLIKY
Námestie slobody č.1, 813 70  Bratislava


Výzva
na predkladanie ponúk na podprahovú zákazku
podľa § 99 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZoVO) na uskutočnenie stavebných prác

1.Identifikácia verejného obstarávateľa
Úradný názov:  Správa zariadení Úradu vlády SR
IČO:   00002895
Poštová adresa:  Námestie slobody č.1
Mesto:   Bratislava 1
Štát:   Slovenská republika
PSČ:   813 70
Kontaktná osoba:  Ing. Ľubomír Hesek
mobil:   0907/705515
telefón:   02/57295414
fax:   02/57295472
E. mail:    lubomir.hesek@vlada.gov.sk
internetová adresa: http://www.szuvsr.gov.sk

2.Názov zákazky:
Dátové centrum SZ ÚV SR Bratislava.

3.Miesto uskutočnenia stavebných prác:
 Správa zariadení Úradu vlády SR
Námestie slobody č.1
813 70 Bratislava 1

4.Typ zmluvy:
Zmluva o dielo podľa § 536 a nasl. Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení ne-skorších predpisov.

5.Stručný opis zákazky:
Výstavba nového objektu dátového centra s pripojením na elektrickú energiu. Dátové cen-trom je jednopodlažná budova s plochou strechou rozmerov cca 11 x 10 m.

6.Spoločný slovník verejného obstarávania (CPV):
Hlavný predmet zákazky:
Hlavný slovník: 45210000-2 Stavebné práce na stavbe budov
Doplnkový slovník: H008-0 Pre počítačový hardvér

Doplňujúce predmety zákazky:
Hlavný slovník: 45311200-2  Elektroinštalačné práce v neobytných buovách
Doplnkový slovník: E051-5  Inštalácia

Hlavný slovník: 45331220-4 Inštalovanie klimatizácie
Doplnkový slovník: E072-8  Bez obsluhy

7. Rozdelenie na časti:
Nie
8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
Nie

9. Celkové množstvo alebo rozsah zákazky
Novostavba dátového centra je jednopodlažný objekt pozostávajúci z komunikačného priestoru, čitárne, miestnosti operátora, dvoch technologických miestností a serverovne. Zastrešenie je plochou nepochôdznou strechou.
Nosný systém objektu je stenový, obojsmerný.
Založenie objektu na základových pásoch z prostého betónu.
Zvislé nosné konštrukcie tvoria murované steny. Stropné konštrukcie sú keramické s be-tónovou zálievkou.
Vonkajšie výplne otvorov sú plastové zasklené izolačným dvojsklom.
Krytina strešnej konštrukcie je z povlakových pásov s ochranným posypom.

10. Obhliadka miesta uskutočnenia stavebných prác
Verejný obstarávateľ umožní záujemcom obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác aby si overili údaje a získali informácie, potrebné na prípravu a spracovanie ponuky.
Obhliadka miesta uskutočnenia stavebných prác sa uskutoční dňa 28. 08. 2007 so zrazom účastníkov o 900 hod. vo vestibule budovy Úradu vlády SR na Námestí slobody č. 1 v Bratislave. Výdavky spojené s obhliadkou zákazky idú na ťarchu záujemcu.

11. Lehota uskutočnenia stavebných prác
Začatie:  10/2007
Ukončenie: 11/2007

12. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania
Predmet zákazky bude financovaný z výdavkov štátneho rozpočtu. Úhrada za vykonané práce sa uskutoční mesačne, v slovenských korunách bezhotovostným platobným stykom na základe predloženej faktúry s lehotou splatnosti do 30 dní po jej doručení. Platby sa budú realizovať v zmysle zák. č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zák. č. 291/2002 Z.z. o Štátnej pokladnici. Nie je možná platba v preddavkoch. Platobná povinnosť verejného obstarávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet úspešného uchádzača. Bližšie je uvedené v súťažných podkladoch.

13. Podmienky účasti
13.1. Osobné postavenie záujemcov
Záujemca predloží doklad o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci ho na dodanie požadovaného predmetu zákazky. Dokladom sa rozumie aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba zapísaná v obchodnom registri) alebo aktuálny výpis zo živnostenského re-gistra (predkladá fyzická osoba zapísaná v živnostenskom registri). Z dokladu o oprávnení podnikať musí vyplývať že záujemca je spôsobilý vykonávať nasle-dovné činnosti:
- Stavebné práce,
- Montáž elektrických zariadení,
- Montáž klimatizačného zariadenia.
Ak záujemca nemá spôsobilosť na niektoré činnosti potrebné na plnenie požadovaného predmetu zákazky, musí spôsobilosť preukázať jeho podzhotoviteľ. Záujemca predloží v tomto prípade doklad o spôsobilosti podzhotoviteľa vykonávať predmetné činnosti a kópiu zmluvy s podzhotoviteľom na činnosť, ktorú bude podzhotoviteľ pre záujemcu zaisťovať. Záujemca môže tiež predložiť zmluvu o budúcej zmluve, kde bude uvedený záväzok podzhotoviteľa uzatvoriť zmluvu na plnenie, ktoré bude záujemca zabezpečovať prostredníctvom podzhotoviteľa.
Vyššie požadované doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu na predloženie po-núk. Pod pojmom nie starší ako tri mesiace sa rozumie tri mesiace odo dňa vy-stavenia originálu dokladu, nie tri mesiace odo dňa overenia dokladu.

13.2. Technická alebo odborná spôsobilosť záujemcov
Záujemca predloží zoznam stavebných prác doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác rovnakého predmetu zákazky za pred-chádzajúcich päť rokov (2002 - 2006) samostatne za každý kalendárny rok. Pod pojmom rovnaký predmet zákazky sa rozumie kompletná dodávka murovanej stavby a súvisiacich inštalácií s objemom dodávky min. 10 000 000 Sk bez DPH. Záujemca nemusí v zozname uvádzať stavby s nižším objemom ako 10 000 000 Sk bez DPH. Pre každú stavbu v zozname uchádzač uvedie:
- názov a sídlo zmluvného partnera,
- typ zmluvy, dátum jej uzavretia a platnosti,
- predmet zmluvy,
- zmluvnú cenu a skutočne fakturovanú cenu,
- dôvod prípadného rozdielu cien,
- zmluvnú lehotu dodania a skutočnú lehotu dodania,
- dôvod prípadného rozdielu lehôt,
- telefónne číslo a meno kontaktných osôb kde je možné si tieto údaje overiť.
Za uvedené obdobie (2002 - 2006) musí záujemca preukázať plnenie minimálne troch zmlúv, každej s objemom plnenia nad 10 mil. Sk.
Dôkaz o plnení každej zmluvy zo zoznamu podľa bodu 13.2 musí byť potvrdený zmluvným partnerom v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) ZoVO. Pokiaľ došlo k transformácii zmluvného partnera s prevzatím zodpovednosti, bude uznané aj potvrdenie od nástupníckej organizácie. Prevod práv musí deklarovať nástupnícka organizácia čestným vyhlásením.
Ak sú uvedené údaje dôverné, na túto skutočnosť musí záujemca upozorniť.

14. Predloženie dokladov o splnení podmienok účasti
14.1. Predloženie dokladov
Všetky doklady o splnení podmienok účasti podľa bodu 13 tejto výzvy predloží záujemca v písomnej forme v uzavretom obale podľa bodu 14.2 osobne alebo pro-stredníctvom poštovej zásielky na adresu a v lehote podľa bodu 14.3.

14.2. Označenie obálky s dokladmi
Záujemca vloží doklady o splnení podmienok účasti do samostatnej nepriehľadnej obálky. Obálka ponuky musí byť uzatvorená, zabezpečená proti nežiadúcemu ot-voreniu a musia byť na nej uvedené nasledovné údaje:
- adresa obstarávateľa uvedená v bode 14.3,
- adresa uchádzača (obchodné meno a adresa sídla alebo miesta podnikania),
- označenie „VEREJNÉ OBSTARÁVANIE – neotvárať“;
 - heslo „Dátové centrum“.

14.3. Miesto a lehota na predloženie dokladov
Doklady o splnení podmienok účasti je potrebné doručiť do podateľne obstaráva-teľa na adresu:
Správa zariadení Úradu vlády SR
Námestie slobody 1
813 70 Bratislava
Lehota na predloženie dokladov uplynie dňa 27. 08. 2007 o 10 00 hod.
Obálka s dokladmi, doručená po uplynutí tejto lehoty bude záujemcovi vrátená neotvorená.
Ak záujemca nepredloží požadované doklady v zmysle ustanovení bodu 14 tejto vý-zvy bude z ďalšieho postupu zadávania podprahovej zákazky vylúčený!

15. Podmienky na získanie súťažných podkladov
Súťažné podklady poskytne verejný obstarávateľ dňa 28. 08. 2007 všetkým záujemcom, ktorí splnia podmienky účasti podľa bodu 13. a 14. tejto výzvy.
Úhrada za súťažné podklady sa požaduje vo výške 740,- Sk, čo predstavuje čiastku za rozmnoženie projektovej dokumentácie. Túto čiastku zaplatí záujemca v hotovosti priamo na obhliadke dňa 28. 08. 2007.
Súčasťou súťažných podkladov bude projektová dokumentácia a výkaz položiek v elektronickej podobe vo formáte EXCEL.

16. Lehota na predkladanie ponúk
Do 14. 09. 2007 do 10 00 hod.

17. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky
Slovenský

18. Otváranie ponúk
Dátum: 14. 09. 2007 Čas: 10 30 hod.
Miesto: Správa zariadení Úradu vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava

19. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za dodanie predmetu zákazky.

20. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
 30. 11. 2007

21. Ďalšie informácie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené, alebo ak všetky ponuky prekročia výšku finančných prostriedkov, ktoré má verejný obstarávateľ na tento účel vyčlenené.
Ponuka uchádzača, ktorá prekročí finančný limit podľa § 4 ods. 4 ZoVO (t.j. 12 mil. Sk bez DPH), bude z verejného obstarávania vylúčená.
Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akého-koľvek finančného nároku u verejného obstarávateľa.
Ak úspešný uchádzač v priebehu plnenia zmluvy stratí schopnosť plniť svoj zmluvný zá-väzok, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle § 23 ods. 4 ZoVO uzatvoriť no-vú zmluvu s uchádzačom, ktorého ponuka nebola úspešná a ponúkol najvýhodnejšie pod-mienky na dokončenie predmetu plnenia.

22. Dátum uverejnenia tejto výzvy verejne prístupným spôsobom
13. 08. 2007

Ing. Ľubomír Hesek
reg. č.: C0229-342-2002
odborne spôsobilá osoba
na verejné obstarávanie