výzva (kancelársky xerografický papier)


 
Oznámenie o metóde | Vestník číslo 182/2005 - 22.09.2005

13001 - MST

Verejná súťaž

1)
Identifikácia obstarávateľa
Správa zariadení Úradu vlády SR, Bratislava
IČO: 00 002 895
Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava
kontaktná osoba: Ing. Július Papán
tel. č.: 02/57 29 51 87, fax: 02/57 29 54 72
e-mail: julius.papan@vlada.gov.sk
www.spravazariadeni.sk
2)
Názov a adresa organizácie, na ktorej možno získať ďalšie informácie
Ako v bode 1).
3)
Typ zmluvy
a) Zmluva na dodanie tovaru
Kúpa tovaru.
4)
Ide o uzavretie rámcovej zmluvy?
Áno.
5)
Názov predmetu obstarávania
Kancelársky xerografický papier.
6)
Opis predmetu obstarávania, celkové množstvo alebo rozsah predmetu obstarávania
Kancelársky xerografický papier formátu:
A4 - 8 800 bal./rok (predpokladaná ročná spotreba),
A3 - 160 bal./rok (predpokladaná ročná spotreba),
(1 bal. = 500 ks listov)
Technické parametre:
gramáž - 80 g/m2
WCIE (belosť) - min. 146 %
opacita (mastnosť) - min. 89 %
svetlosť UV - min. 103,5 %
Súčasťou predmetu obstarávania sú v súlade s § 10 ods. 2 zák. č. 523/2003 Z. z. aj súvisiace služby spojené s manipuláciou s tovarom, ako aj naloženie, odvoz a vyloženie tovaru.
7)
Nomenklatúra KP
21.12.53, 60.24.22, 63.11.12.
8)
Miesto dodania tovaru, poskytnutia služby alebo stavenisko, alebo umiestnenie prác
Správa zariadení Úradu vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava.
9)
Rozdelenie predmetu obstarávania na časti
Nie.
10)
Budú akceptované variantné riešenia?
Nie.
11)
Trvanie zmluvy alebo lehota na skončenie dodávky
Do 31. 12. 2008 s možnosťou predĺženia.
12)
Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia
Predmet obstarávania sa bude financovať z výdavkov štátneho rozpočtu. Obstarávateľ je klientom Štátnej pokladnice. Obstarávateľ neposkytne preddavok na plnenie zmluvy. Podrobné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
13)
Právna forma, ktorú má mať skupina vytvorená na dodanie tovaru, uskutočnenie práce alebo poskytnutie služby, ktorej ponuka bude prijatá
Uchádzač musí mať právnu subjektivitu. Skupina, ktorá sa zúčastní na verejnom obstarávaní, preukáže právnu subjektivitu až vtedy, ak bude jej ponuka prijatá. Podmienky účasti preukáže skupina spôsobom uvedeným v § 32 ods. 1 zák. č. 523/2003 Z. z.
14)
Podmienky účasti týkajúce sa právneho postavenia, minimálneho ekonomického a finančného postavenia, technickej spôsobilosti a požadované doklady ako dôkazné prostriedky
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa právneho postavenia uvedené v § 29 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 29 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač musí na preukázanie svojho finančného a ekonomické postavenia podľa § 30 ods. 1 predložiť nasledujúce doklady: Vyjadrenie banky o schopnosti plniť finančné záväzky, že uchádzač nie je v debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Vyjadrenie musí byť potvrdené všetkými bankami, v ktorých má uchádzač vedený podnikateľský účet alebo v ktorých čerpá úvery. Výkaz ziskov a strát v plnom rozsahu zostavený k poslednému dňu predchádzajúceho účtovného obdobie (31. 12. 2004). V položke Tržby za predaj tovaru požadujeme minimálny objem 3 mil. Sk.
Uchádzač musí na preukázanie svojej technickej spôsobilosti podľa § 30 ods. 3 preukázať minimálne dve aktuálne zmluvy, ktorých plnenie práve prebieha, rovnakého predmetu obstarávania s obstarávateľom podľa zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač uvedie: odberateľa (názov a sídlo), výšku plnenia v Sk s DPH za kalendárny rok, mená kontaktných osôb a telefónne čísla. Treba uviesť, či sú údaje dôverné. Uchádzač musí plnenie preukázať dôkazom o plnení jednotlivých zmlúv, ktoré potvrdia obstarávatelia podľa zákona o verejnom obstarávaní zák. č. 523/2003 Z. z., s ktorými má uchádzač platnú zmluvu. Uchádzač musí predložiť originálny doklad (resp. úradne overenú kópiu) potvrdený výrobcom a preukazujúci splnenie všetkých technických parametrov predmetu obstarávania.
20)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena.
21)
Podmienky získania súťažných podkladov
a) Lehota do: 10. 10. 2005, 15.00 h.
b) Adresa: Ako v bode 1).
c) Výška, podmienky a spôsob úhrady za súťažné podklady, ak sa vyžaduje: Nevyžaduje sa.
22)
Podmienky predkladania ponúk
a) Lehota do: 21. 10. 2005, 15.00 h.
b) Adresa: Ako v bode 1).
c) Jazyk alebo jazyky: Slovenský.
24)
Lehota viazanosti ponúk
Do: 17. 12. 2005.
25)
Otváranie obálok s ponukami
a) Dátum: 24. 10. 2005, 10.00 h.
b) Miesto: Ako v bode 1).
c) Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami: Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu alebo osobou splnomocnenou štatutárnym zástupcom uchádzača na jeho zastupovanie.
26)
Doplňujúce informácie
Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov doručí uchádzač obstarávateľovi najneskôr do 10. 10. 2005, V tejto žiadosti uvedie aj svoju kontaktnú adresu a spôsob prevzatia súťažných podkladov - osobne na adrese uvedenej v bode 1) v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 13.00 h alebo zaslanie poštou.
Uchádzač môže písomne požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov najneskôr do 10. 10. 2005.
Dorozumievanie medzi obstarávateľom a uchádzačmi sa bude uskutočňovať len písomnou formou - listom. Obstarávateľ list zašle poštou - doručenkou.
Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akékoľvek finančného nároku u obstarávateľa.
Ak uchádzač nesplní ktorúkoľvek z podmienok uvedených v súťažných podkladoch, bude z verejnej súťaže vylúčený.
27)
Dátum odoslania oznámenia
13. 9. 2005.