výzva (upratovacie služby)


 
Oznámenie o metóde | Vestník číslo 96/2006 - 22.05.2006

05734 - MSS

Redakčná oprava E00069
V oznámení 05734-MSS obstarávateľa Správa zariadení Úradu vlády SR, Bratislava, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava-Staré Mesto, zverejnenom vo Vestníku verejného obstarávania č. 96 z 22. 5. 2006 bol v bode III.2.2) nesprávne zverejnený údaj. Správne má byť:

III.2.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
1. Predloženie dokladu podľa § 27 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z.
2. Predloženie dokladu podľa § 27 ods. 1 písm. b) zák. č. 25/2006 Z. z.
3. Výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné zdaňovacie obdobie.

Verejná súťaž
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1.
Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Správa zariadení Úradu vlády SR, Bratislava
IČO: 00 002 895
Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava-Staré Mesto
Kontaktné miesto (miesta)
Správa zariadení Úradu vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava
kontaktná osoba: Ing. Ľubomír Hesek
tel. č.: 02/57 29 54 14, fax: 02/57 29 54 72
mobil: 0907 705 515
e-mail: Lubomir.Hesek@vlada.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Súťažné podklady a doplňujúce dokumenty možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť musia byť doručené na: už uvedenú adresu a kontaktné miesto.
I.2.
Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1.
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom.
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. d).
I.2.2.
Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iný predmet: Vedľajšie služby pre vládu ako celok.
I.2.3.
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
Nie.
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1.
Opis
II.1.1.
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Upratovacie služby.
II.1.2.
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Služby.
Kategória služby: 14.
Hlavné miesto poskytovania služieb: 5 objektov v Bratislave. Podrobné vymedzenie predmetu obstarávania bude uvedené v súťažných podkladoch.
NUTS kód: SK01.
II.1.3.
Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku.
II.1.4.
Informácie o rámcovej dohode
II.1.5.
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Vnútorné upratovanie administratívnych, prevádzkových a sociálnych priestorov vybraných objektov v správe verejného obstarávateľa vrátane zabezpečenia čistiacich prostriedkov a technického vybavenia. Bežné upratovanie, vysávanie kobercov, utieranie prachu, vynášanie smetí a odpadkov, čistenie a dezinfekcia zariadení osobnej hygieny, umývanie podláh, umývanie okien a pod. v rozsahu a časových intervaloch, ktoré budú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. Obstarávateľ požaduje aj zabezpečenie upratovacej pohotovosti na jednom stanovisku. Podlahová plocha - cca 11 000 m2, plocha umývaných povrchov okien - cca 3 000 m2. Uchádzač sa musí v zmluve zaviazať, že akceptuje dodatok, ktorým objednávateľ môže zmeniť rozsah priestorov. Podrobné vymedzenie predmetu obstarávania bude uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 74700000-6.
Doplnkový slovník: E001-0.
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 74722000-6.
Doplnkový slovník: E001-0.
II.1.7.
Rozdelenie na časti
Nie.
II.1.8.
Povoľuje sa predloženie variantných riešení
Nie.
II.2.
Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1.
Celkové množstvo alebo rozsah
Upratovaná podlahová plocha - cca 11 000 m2, plocha umývaných povrchov okien - cca 3 000 m2. Podrobné vymedzenie predmetu obstarávania bude uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 5 300 000. Mena: SKK.
II.2.2.
Opcie
Nie.
II.3.
Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Trvanie: 36 mesiacov.
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1.
Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1.
Požadované zábezpeky a záruky
Požaduje sa zábezpeka viazanosti ponuky uchádzača vo výške 200 000 Sk. Podmienky jej zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2.
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania sa bude financovať z výdavkov štátneho rozpočtu. Úhrada za dodané služby sa uskutoční mesačne v slovenských korunách bezhotovostným platobným stykom na základe predloženej faktúry s lehotou splatnosti do 30 dní po jej prevzatí. Financovanie a platby sa budú realizovať v zmysle zák. č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zák. č. 291/2002 Z. z. o Štátnej pokladnici. Nie je možná platba v preddavkoch. Podrobné podmienky budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3.
Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzač musí mať právnu subjektivitu - spoločnosť s ručením obmedzeným (spol. s r. o.), prípadne akciová spoločnosť (a. s.). Skupina, ktorá sa zúčastní na verejnom obstarávaní, preukáže právnu subjektivitu až vtedy, ak bude jej ponuka prijatá.
III.1.4.
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Nie.
III.2.
Podmienky účasti
III.2.1.
Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. Záujemca zapísaný do zoznamu podnikateľov môže tieto doklady nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade doloží záujemca aj neoverenú kópiu platného dokladu o oprávnení podnikať v predmete zákazky. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pred nadobudnutím účinnosti zák. č. 25/2006 Z. z. (pred 1. 2. 2006) doloží aj potvrdenie príslušného inšpektorátu práce, že neporušil v predchádzajúcich piatich rokoch zákaz nelegálneho zamestnávania podľa osobitného predpisu.
III.2.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Predloženie dokladu podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.
Výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné zdaňovacie obdobie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Kladné vyjadrenie banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky.
Minimálna výška poistnej sumy zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom povolania 1 000 000 Sk.
Potvrdenie o zaplatení poistného za posledné poistné obdobie.
V položke "Tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb" z výkazu ziskov a strát alebo v položke "Predaj výrobkov a služieb" z výkazu o príjmoch a výdavkoch minimálny objem 5 000 000 Sk.
Výkaz musí byť overený daňovým úradom.
III.2.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Predloženie dokladov podľa § 28 ods. 1 písm. a), c), i), j) zák. č. 25/2006 Z. z.
Vyhlásenie uchádzača, že predmetnú službu zabezpečí v plnom rozsahu svojimi zamestnancami sám bez tretích osôb a že ide o osoby bezúhonné, ktoré budú dodržiavať bezpečnostné opatrenia stanovené verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Preukázanie plnenia minimálne troch zmlúv, každej s objemom plnenia nad 1 000 000 Sk za rok.
Dôkaz o plnení každej zmluvy zo zoznamu musí byť potvrdený zmluvným partnerom v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z.
Záujemca uvedie zoznam strojov a zariadení potrebných na plnenie predmetu zákazky.
Vo vyhlásení záujemca uvedie, že má uzavreté zmluvné vzťahy s výrobcami alebo distribútormi čistiacich chemických a mechanických prostriedkov, ktoré mu zaručujú ich spoľahlivý a včasný odber.
III.3.
Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1.
Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Nie.
III.3.2.
Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
Nie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1.
Druh postupu
IV.1.1.
Druh postupu
Verejná súťaž.
IV.1.2.
Obmedzenie počtu záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky alebo na účasť na dialógu
IV.1.3.
Zníženie počtu ponúk alebo riešení počas rokovania alebo dialógu
IV.2.
Kritériá vyhodnotenia ponúk
IV.2.1.
Kritériá vyhodnotenia ponúk
Najnižšia cena.
IV.2.2.
Použije sa elektronická aukcia
Nie.
IV.3.
Administratívne informácie
IV.3.1.
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
0117/SZ/2006.
IV.3.2.
Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
VVO č. 17 z 25. 1. 2006, označenie oznámenia 01322-ZSS.
IV.3.3.
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom:
Dátum: 7. 6. 2006. Čas: 15.00 h.
Úhrada za súťažné podklady: Nie.
IV.3.4.
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 3. 7. 2006. Čas: 15.00 h.
IV.3.5.
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6.
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do: 30. 9. 2006.
IV.3.7.
Podmienky otvárania ponúk
Dátum: 4. 7. 2006. Čas: 10.00 h.
Miesto: Správa zariadení Úradu vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený najviac jednou osobou za uchádzača oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami. Na otváraní obálok s ponukami zástupca uchádzača predloží na nahliadnutie platný doklad o oprávnení podnikať v predmete zákazky.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1.
Toto obstarávanie sa bude opakovať
Máj 2009.
VI.2.
Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ
Nie.
VI.3.
Ďalšie informácie
V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov uvedie záujemca aj svoju kontaktnú adresu a spôsob prevzatia súťažných podkladov - osobne na adrese verejného obstarávateľa v pracovných dňoch (pondelok - piatok) v čase od 8.00 do 13.00 h alebo zaslaním poštou. Pri vyžiadaní súťažných podkladov faxom, prípadne elektronickou poštou záujemca musí potvrdiť žiadosť aj písomnou formou v originálnom vyhotovení. Až po jej doručení budú súťažné podklady poskytnuté osobne alebo odoslané poštou záujemcovi.
Uchádzač môže písomne požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov. Žiadosť musí byť doručená verejnému obstarávateľovi najneskôr do 20. 6. 2006. Dorozumievanie medzi obstarávateľom a uchádzačmi sa bude uskutočňovať len písomnou formou. Pri komunikácii prostredníctvom pošty alebo pri osobnom doručení informácií do podateľne verejného obstarávateľa, označí záujemca (resp. uchádzač) obálku obsahujúcu informáciu aj textom "Verejná súťaž - Upratovacie služby".
Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša záujemca bez akéhokoľvek finančného nároku u verejného obstarávateľa.
Obhliadka predmetných objektov sa uskutoční 14. 6. 2006. Podrobnosti budú uvedené v súťažných podkladoch.
Ak záujemca nesplní ktorúkoľvek z podmienok uvedených v tomto oznámení a v súťažných podkladoch, bude z verejnej súťaže vylúčený.
V prípade, ak úspešný uchádzač v priebehu plnenia zmluvného vzťahu stratí schopnosť plniť zmluvný záväzok, obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle § 23 ods. 4 zák. č. 25/2006 Z. z. uzatvoriť novú zmluvu na dokončenie predmetu plnenia s uchádzačom, ktorého ponuka nebola úspešná a ponúkne najvýhodnejšie podmienky dokončenia predmetu plnenia.
VI.4.
Dátum odoslania tohto oznámenia
15. 5. 2006.