výzva na predkladanie ponúk - rekonštrukcia zdroja chladu 2007


  1. Identifikácia verejného obstarávateľa
    Úradný názov:  Správa zariadení Úradu vlády SR
    IČO:   00002895
    Poštová adresa:  Námestie slobody č.1
    Mesto:   Bratislava 1
    Štát:   Slovenská republika
    PSČ:   813 70
    Kontaktná osoba:  Ing. Ľubomír Hesek
    mobil:   0907/705515
    telefón:   02/57295414
    fax:   02/57295472
    E. mail:    lubomir.hesek@vlada.gov.sk
    internetová adresa: http://www.szuvsr.gov.sk
  2. Názov zákazky:
    Rekonštrukcia zdroja chladu SZ ÚV SR Bratislava.
  3. Miesto uskutočnenia stavebných prác:
    Správa zariadení Úradu vlády SR
    Námestie slobody č.1
    813 70 Bratislava 1
  4. Typ zmluvy:
    Zmluva o dielo podľa § 536 a nasl. Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení ne-skorších predpisov.
  5. Stručný opis zákazky:
    Výmena nefunkčného zdroja chladu, súvisiacich potrubných rozvodov, vnútorných elek-trických rozvodov, systému merania a regulácie a realizácia súvisiacich nevyhnutných stavebných úprav.
  6. Spoločný slovník verejného obstarávania (CPV):
    Hlavný predmet zákazky:
    Hlavný slovník: 45213210-8  Chladiarenské zariadena
    Doplnkový slovník: Y044-3  Rekonštrukcia
    Doplňujúce predmety zákazky:
    Hlavný slovník: 45311200-2  Elektroinštalačné práce v neobytných buovách
    Doplnkový slovník: Y020-9  Modernizácia
  7. Rozdelenie na časti:
    Nie
  8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
    Nie
  9. Celkové množstvo alebo rozsah zákazky
    Celkovú potrebu chladu budú zabezpečovať dve kompresorové chladiace jednotky (každá s výkonom cca 300 kW). Na odvod tepelnej záťaže budú použité dva vzduchom chladené kondenzátory. Každý kondenzátor bude vybavený 6 ks ventilátorov priemeru 780 mm. Pre osadenie kondenzátorov bude vybudovaná nosná oceľová konštrukcia.
    Súčasťou predmetu zákazky je aj demontáž existujúcich nefunkčných chladiacich jedno-tiek a ekologická likvidácia chladiva R 22.
    Súčasťou je tiež vybudovanie nových vnútorných elektrických rozvodov, systému mera-nia a regulácie a realizácia súvisiacich nevyhnutných stavebných úprav.
  10. Obhliadka miesta uskutočnenia stavebných prác
    Verejný obstarávateľ umožní záujemcom obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác aby si overili údaje a získali informácie, potrebné na prípravu a spracovanie ponuky.
    Obhliadka miesta uskutočnenia stavebných prác sa uskutoční dňa 01. 03. 2007 so zrazom účastníkov o 900 hod. vo vestibule budovy Úradu vlády SR na Námestí slobody č. 1 v Bratislave. Výdavky spojené s obhliadkou zákazky idú na ťarchu záujemcu.
  11. Lehota uskutočnenia stavebných prác
    Začatie:  04/2007
    Ukončenie: 05/2007
  12. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania
    Predmet zákazky bude financovaný z výdavkov štátneho rozpočtu. Úhrada za vykonané práce sa uskutoční mesačne, v slovenských korunách bezhotovostným platobným stykom na základe predloženej faktúry s lehotou splatnosti do 30 dní po jej doručení. Platby sa budú realizovať v zmysle zák. č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zák. č. 291/2002 Z.z. o Štátnej pokladnici. Nie je možná platba v preddavkoch. Platobná povinnosť verejného obstarávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet úspešného uchádzača. Bližšie je uvedené v súťažných podkladoch.
  13. 13.Podmienky účasti
    13.1. Osobné postavenie záujemcov
    Záujemca predloží doklad o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci ho na dodanie požadovaného predmetu zákazky. Dokladom sa rozumie aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba zapísaná v obchodnom registri) alebo aktuálny výpis zo živnostenského re-gistra (predkladá fyzická osoba zapísaná v živnostenskom registri). Z dokladu o oprávnení podnikať musí vyplývať že záujemca je spôsobilý vykonávať nasle-dovné činnosti:
    - Stavebné práce,
    - Montáž klimatizačného a vzduchotechnického zariadenia,
    - Montáž elektrických zariadení,
    - Oprávnenie na ekologickú likvidáciu chladiva R 22.
    Ak záujemca nemá spôsobilosť na niektoré činnosti potrebné na plnenie požado-vaného predmetu zákazky, musí spôsobilosť preukázať jeho podzhotoviteľ. Záu-jemca predloží v tomto prípade doklad o spôsobilosti podzhotoviteľa vykonávať predmetné činnosti a kópiu zmluvy s podzhotoviteľom na činnosť, ktorú bude podzhotoviteľ pre záujemcu zaisťovať. Záujemca môže tiež predložiť zmluvu o budúcej zmluve, kde bude uvedený záväzok podzhotoviteľa uzatvoriť zmluvu na plnenie, ktoré bude záujemca zabezpečovať prostredníctvom podzhotoviteľa.
    Vyššie požadované doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu na predloženie ponúk. Pod pojmom nie starší ako tri mesiace sa rozumie tri mesiace odo dňa vystavenia originálu dokladu, nie tri mesiace odo dňa overenia dokladu.
    13.2. Technická alebo odborná spôsobilosť záujemcov
    Záujemca predloží zoznam stavebných prác doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác rovnakého predmetu zákazky za pred-chádzajúcich päť rokov (2002 - 2006) samostatne za každý kalendárny rok. Pod pojmom rovnaký predmet zákazky sa rozumie kompletná dodávka strojovne chla-denia s celkovým výkonom min. 500 kW s objemom dodávky min. 10 000 000 Sk bez DPH. Záujemca nemusí v zozname uvádzať stavby s nižším objemom ako 10 000 000 Sk bez DPH. Pre každú stavbu v zozname uchádzač uvedie:
    - názov a sídlo zmluvného partnera,
    - typ zmluvy, dátum jej uzavretia a platnosti,
    - predmet zmluvy,
    - zmluvnú cenu a skutočne fakturovanú cenu,
    - dôvod prípadného rozdielu cien,
    - zmluvnú lehotu dodania a skutočnú lehotu dodania,
    - dôvod prípadného rozdielu lehôt,
    - telefónne číslo a meno kontaktných osôb kde je možné si tieto údaje overiť.
    Za uvedené obdobie (2002 - 2006) musí záujemca preukázať plnenie minimálne troch zmlúv, každej s objemom plnenia nad 10 mil. Sk a s celkovým výkonom strojovne chladenia min. 500 kW.
    Dôkaz o plnení každej zmluvy zo zoznamu podľa bodu 13.2 musí byť potvrdený zmluvným partnerom v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) ZoVO. Pokiaľ došlo k transformácii zmluvného partnera s prevzatím zodpovednosti, bude uznané aj potvrdenie od nástupníckej organizácie. Prevod práv musí deklarovať nástupnícka organizácia čestným vyhlásením.
    Ak sú uvedené údaje dôverné, na túto skutočnosť musí záujemca upozorniť.
  14. Predloženie dokladov o splnení podmienok účasti
    Všetky doklady o splnení podmienok účasti podľa bodu 13. tejto výzvy predloží záujemca osobne dňa 01. 03. 2007 pred obhliadkou miesta uskutočnenia stavebných prác.
    Ak záujemca nepredloží požadované doklady pred obhliadkou bude z ďalšieho po-stupu zadávania podprahovej zákazky vylúčený!
  15. Podmienky na získanie súťažných podkladov
    Súťažné podklady poskytne verejný obstarávateľ dňa 01. 03. 2007 všetkým záujemcom, ktorí splnia podmienky účasti podľa bodu 13. a 14. tejto výzvy.
    Úhrada za súťažné podklady sa požaduje vo výške 600,- Sk, čo predstavuje čiastku za rozmnoženie projektovej dokumentácie. Túto čiastku zaplatí záujemca v hotovosti priamo na obhliadke dňa 01. 03. 2007.
    Súčasťou súťažných podkladov bude projektová dokumentácia a výkaz položiek v elektronickej podobe vo formáte EXCEL.
  16. Lehota na predkladanie ponúk
    Do 19. 03. 2007 do 10 00 hod.
  17. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky
    Slovenský
  18. Otváranie ponúk
    Dátum: 19. 03. 2007
    Čas: 10 30 hod.
    Miesto: Správa zariadení Úradu vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava
  19. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
    Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za dodanie predmetu zákazky.
  20. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
    30.05.2007
  21. Ďalšie informácie
    Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené, alebo ak všetky ponuky prekročia výšku finančných prostriedkov, ktoré má verejný obstarávateľ na tento účel vyčlenené.
    Ponuka uchádzača, ktorá prekročí finančný limit podľa § 4 ods. 4 ZoVO (t.j. 12 mil. Sk bez DPH), bude z verejného obstarávania vylúčená.
    Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akého-koľvek finančného nároku u verejného obstarávateľa.
    Ak úspešný uchádzač v priebehu plnenia zmluvy stratí schopnosť plniť svoj zmluvný zá-väzok, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle § 23 ods. 4 ZoVO uzatvoriť no-vú zmluvu s uchádzačom, ktorého ponuka nebola úspešná a ponúkne najvýhodnejšie podmienky na dokončenie predmetu plnenia.
  22. Dátum uverejnenia tejto výzvy verejne prístupným spôsobom
    14.02. 2007

Ing. Ľubomír Hesek
reg. č.: C0229-342-2002
odborne spôsobilá osoba
na verejné obstarávanie