výzva (elektronické formuláre pre ÚPVS)


Oznámenia o vyhlásení metódy verejného obstarávania


Vestník číslo 164 z 27.08.2007

03893 - MST

Verejná súťaž
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1.
Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Správa zariadení Úradu vlády SR, Bratislava
IČO: 00 002 895
Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava-Staré Mesto
Kontaktné miesto (miesta)
Správa zariadení Úradu vlády SR
Námestie slobody 1, Bratislava
kontaktná osoba: Ing. Mojmír Bartko
tel. č.: 02 57 29 54 65, fax: 02 57 29 54 72
e-mail: mojmir.bartko@vlada.gov.sk
Internetová adresa (adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): www.spravazariadeni.sk.
Ďalšie informácie možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Súťažné podklady a doplňujúce dokumenty možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť musia byť doručené na: už uvedenú adresu a kontaktné miesto.
I.2.
Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1.
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom.
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. d).
I.2.2.
Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iný predmet: Vedľajšie služby pre vládu ako celok.
I.2.3.
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
Nie.

ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1.
Opis
II.1.1.
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Vybudovanie prostredia na príjem a spracovanie interaktívnych formulárov pre ústredný portál verejnej správy vo formáte XML.
II.1.2.
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Tovary.
Kúpa.
Hlavné miesto dodania tovarov: Úrad vlády SR, Námestie slobody 1, Bratislava.
NUTS kód: SK01.
II.1.3.
Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku.
II.1.4.
Informácie o rámcovej dohode
II.1.5.
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka licencií, softvérových a hardvérových prostriedkov a súvisiacich služieb na zabezpečenie formulárovej komunikácie na Ústrednom portáli verejnej správy. Cieľom projektu je implementácia kompletného riešenia a vytvorenie počiatočnej súpravy formulárov, ktorá sa bude neskôr môcť rozširovať bez potreby zmeny alebo rozširovania technologickej platformy. Hlavné súčasti dodávky sú tieto:
- dodávka SW riešenia - licencií nástrojov na tvorbu formulárov, ich publikáciu a používanie (vypĺňanie a odosielanie) koncovými používateľmi,
- dodávka internetovej aplikácie určenej na manažment formulárov na strane ÚPVS,
- dodávka HW a SW vybavenia na prevádzku internetovej aplikácie,
- dodávka súvisiacich implementačných služieb.
II.1.6.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30248200-1.
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 72230000-6, 30260000-9.
Doplnkový slovník: E087-6.
II.1.7.
Rozdelenie na časti
Nie.
II.1.8.
Povoľuje sa predloženie variantných riešení
Nie.
II.2.
Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1.
Celkové množstvo alebo rozsah
Komplexné riešenie.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 6 512 605. Mena: Sk.
II.2.2.
Opcie
Nie.
II.3.
Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Trvanie: 18 mesiacov.

ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1.
Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1.
Požadované zábezpeky a záruky
Požaduje sa zábezpeka viazanosti ponuky uchádzača vo výške 250 000 Sk. Podmienky jej zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2.
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Táto zákazka je spolufinancovaná Európskou úniou, konkrétne zo štrukturálnych fondov EÚ (Európsky fond regionálneho rozvoja) a zo štátneho rozpočtu v pomere 75 % ku 25 % z celkových nákladov. Úhrada za dodané tovary a poskytnuté súvisiace služby sa uskutoční v slovenských korunách bezhotovostným platobným stykom na základe predloženej faktúry s lehotou splatnosti 30 dní po jej doručení. Financovanie a platby sa budú realizovať v zmysle zák. č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zák. č. 291/2002 Z z. o Štátnej pokladnici. Navrhovaná cena predmetu zákazky v ponuke nesmie byť vyššia ako 7 750 000 Sk s DPH. Podrobné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3.
Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Obchodná spoločnosť alebo družstvo podľa Obchodného zákonníka s minimálnym základným imaním (ak sa vytvára) 3 000 000 Sk.
III.1.4.
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Splatnosť faktúr je podmienená získaním finančných prostriedkov na financovanie predmetu zákazky od riadiaceho orgánu v zmysle už uzatvorenej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.
III.2.
Podmienky účasti
III.2.1.
Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov môže tieto doklady nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pred nadobudnutím účinnosti zák. č. 25/2006 Z. z. (pred 1. 2. 2006) predloží aj doklad podľa § 26 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
III.2.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Preukáže ich predložením originálov alebo úradne overených kópií týchto dokladov:
1. Podľa § 27 ods. 1 písm. b) - potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa vo výške minimálne 10 mil. Sk - predloženie overenej fotokópie poistnej zmluvy alebo potvrdenie o uzatvorení poistnej zmluvy (poistka). Zmluva o poistení musí byť platná a účinná a zabezpečuje poistenie minimálne do konca roku 2007, prípadne na dobu neurčitú.
2. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) - doklad/doklady potvrdzujúce obrat uchádzača v období rokov 2004 - 2006 v každom roku minimálne 50 mil. Sk. Obratom sa rozumie súčet tržieb za predaj tovaru a služieb.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade predloží verejnému obstarávateľovi doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorým môže byť prísľub tejto osoby.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
III.2.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže:
1. Zoznamom zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti s plánovanou zmluvou na dodanie požadovaného predmetu zákazky, potvrdených zmluvným odberateľom, v počte minimálne 2 zmluvných dodávok v nižšie uvedenej oblasti, uskutočnených za obdobie rokov 2004, 2005, 2006 a 2007, ktorých zmluvná cena jednotlivo je aspoň 9 mil. slovenských korún bez DPH. Pod pojmom zmluva rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti s plánovanou zmluvou sa rozumie taká zmluva, ktorej predmetom je riešenie portálového systému štátnej správy určeného na komunikáciu s občanmi pomocou formulárov. Riešenie musí byť nadrezortného charakteru, t. j. príjemcami údajov z formulárov musia byť dva alebo viac orgánov štátnej správy.
2. Úradne overenou kópiou certifikátu potvrdzujúceho odbornú spôsobilosť v projektovom riadení pracovníka (podľa PMI, IPMA alebo Prince2), ktorý bude zodpovedný za realizáciu projektu.
3. Úradne overenou kópiou certifikátu ISO 9001:2000.
4. Uchádzač preukáže prevádzkovanie vlastného klientskeho pracoviska (napr. Hotline, Helpdesk, Call centrum) s minimálne 2 stálymi zamestnancami plynulo komunikujúcimi v slovenskom jazyku ako centrálne pracovisko na nahlasovanie porúch a servisných hlásení počas záručného servisu s 24 h celodennou prevádzkou.
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade predloží verejnému obstarávateľovi doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorým môže byť prísľub tejto osoby.
III.3.
Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1.
Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3.2.
Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby

ODDIEL IV. POSTUP
IV.1.
Druh postupu
IV.1.1.
Druh postupu
Verejná súťaž.
IV.1.2.
Obmedzenie počtu záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky alebo na účasť na dialógu
IV.1.3.
Zníženie počtu ponúk alebo riešení počas rokovania alebo dialógu
IV.2.
Kritériá vyhodnotenia ponúk
IV.2.1.
Kritériá vyhodnotenia ponúk
Najnižšia cena.
IV.2.2.
Použije sa elektronická aukcia
Nie.
IV.3.
Administratívne informácie
IV.3.1.
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
10/2007.
IV.3.2.
Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3.
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom:
Dátum: 3. 9. 2007. Čas: 15.00 h.
Úhrada za súťažné podklady: Nie.
IV.3.4.
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 27. 9. 2007. Čas: 15.00 h.
IV.3.5.
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6.
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do: 31. 1. 2008.
IV.3.7.
Podmienky otvárania ponúk
Dátum: 28. 9. 2007. Čas: 10.00 h.
Miesto: Správa zariadení Úradu vlády SR, Námestie slobody 1, Bratislava.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Účastník - právnická osoba môže byť zastúpený štatutárnym orgánom (alebo členom štatutárneho orgánu) alebo osobou písomne splnomocnenou na jeho zastupovanie. Účastník - fyzická osoba a štatutárny orgán alebo člen statutárného orgánu účastníka - právnickej osoby sa preukážu na otváraní ponúk kópiou dokladu o oprávnení podnikať alebo kópiou výpisu z obchodného registra a preukazom totožnosti. To isté platí aj pre splomocnenca, ktorý predkladá aj splnomocnenie obsahujúce číslo preukazu totožnosti splnomocnenca. Pre členov skupiny platia rovnaké podmienky s tým, že za skupinu sa môžu zúčastniť najviac dvaja členovia.

ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1.
Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie.
VI.2.
Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ
Operačný program Základná infraštruktúra, názov projektu: Centrálny verejný portál Úradu vlády SR.
VI.3.
Ďalšie informácie
Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov záujemcovi je prijatie jeho písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov v termíne do 3. 9. 2007 do 15.00 h v listinnej forme. Obálka so žiadosťou zaslaná prostredníctvom pošty alebo doručená do podateľne musí byť označená heslom verejnej súťaže "Formuláre XML". Žiadosť musí obsahovať identifikačné a kontaktné údaje záujemcu (meno, adresa, príp. telefón, mobil, fax, e-mail) a musí byť podpísaná zástupcom záujemcu.
Súťažné podklady sa poskytujú v listinnej (nie elektronickej) forme. Verejný obstarávateľ pošle súťažné podklady do 6 dní od prijatia žiadosti záujemcu, za predpokladu splnenia podmienok na ich poskytnutie. Súťažné podklady si môžu záujemcovia prevziať aj osobne od kontaktnej osoby: Ing. Mojmír Bartko. Termín ich vyzdvihnutia treba vopred dohodnúť prostredníctvom tel. č.: 02 57 29 54 65. Informáciu o osobnom prevzatí súťažných podkladov záujemca uvedie v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša záujemca bez akéhokoľvek nároku u verejného obstarávateľa.
VI.4.
Dátum odoslania tohto oznámenia
20. 8. 2007.