Výzva


Oznámenia o vyhlásení metódy verejného obstarávania


Vestník číslo 177 z 14.09.2007

04156 - MSP

Verejná súťaž
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1.
Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Správa zariadení Úradu vlády SR, Bratislava
IČO: 00 002 895
Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava-Staré Mesto
Kontaktné miesto (miesta)
Správa zariadení Úradu vlády SR
Námestie slobody 1, Bratislava
kontaktná osoba: Ing. Mojmír Bartko
tel. č.: 02 57 29 54 65, fax: 02 57 29 54 72
e-mail: mojmir.bartko@vlada.gov.sk
Internetová adresa (adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): www.spravazariadeni.sk.
Ďalšie informácie možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Súťažné podklady a doplňujúce dokumenty možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť musia byť doručené na: už uvedenú adresu a kontaktné miesto.
I.2.
Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1.
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom.
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. d).
I.2.2.
Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iný predmet: Vedľajšie služby pre vládu ako celok.
I.2.3.
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
Nie.

ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1.
Opis
II.1.1.
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Obnova fasády a výmena okenných výplní býv. letného arcibiskupského paláca v Bratislave.
II.1.2.
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Stavebné práce.
Uskutočňovanie stavebných prác.
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Úrad vlády SR, Námestie slobody 1, Bratislava.
NUTS kód: SK01.
II.1.3.
Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku.
II.1.4.
Informácie o rámcovej dohode
II.1.5.
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Obnova fasády a výmena drevených okenných konštrukcií býv. letného arcibiskupského paláca - dnes sídla Úradu vlády SR na Námestí slobody 1 v Bratislave. Nové okenné konštrukcie budú tvarovými a materiálovými kópiami jestvujúcich. Konštrukčne pôjde o jednoduché okenné konštrukcie z europrofilu s izolačným dvojsklom. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v súťažných podkladoch, ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaz položiek rozpočtu.
II.1.6.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45421135-9.
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45400000-1, 45324000-4, 45410000-4.
Doplnkový slovník: E065-6.
II.1.7.
Rozdelenie na časti
Nie.
II.1.8.
Povoľuje sa predloženie variantných riešení
Nie.
II.2.
Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1.
Celkové množstvo alebo rozsah
Výmena cca 332 ks okenných výplní, obnova cca 4 500 m2 fasády.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 37 815 126. Mena: Sk.
II.2.2.
Opcie
Nie.
II.3.
Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Začatie: 30. 11. 2007, ukončenie: 30. 11. 2008.

ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1.
Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1.
Požadované zábezpeky a záruky
Požaduje sa zábezpeka viazanosti ponuky uchádzača vo výške 1 500 000 Sk (jeden milión päťstotisíc Sk). Podmienky jej zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2.
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Táto zákazka je financovaná zo štátneho rozpočtu. Úhrada za realizované práce sa uskutoční v slovenských korunách bezhotovostným platobným stykom na základe predloženej faktúry s lehotou splatnosti 30 dní po jej doručení. Financovanie a platby sa budú realizovať v zmysle zák. č 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zák. č. 291/2002 Z. z. o Štátnej pokladnici. Podrobné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3.
Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Obchodná spoločnosť alebo družstvo podľa Obchodného zákonníka s minimálnym základným imaním (ak sa vytvára) 3 000 000 Sk.
III.1.4.
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Nie.
III.2.
Podmienky účasti
III.2.1.
Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov môže tieto doklady nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pred nadobudnutím účinnosti zák. č 25/2006 Z. z. (pred 1. 2. 2006) predloží aj doklad podľa § 26 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ich nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
III.2.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Preukáže ich predložením týchto dokladov:
podľa § 27 ods. 1 písm. d) - doklad/doklady potvrdzujúce obrat uchádzača v období rokov 2004 - 2006 spolu vo výške minimálne 150 mil. Sk. Obratom sa rozumie súčet tržieb za predaj tovaru a služieb.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade predloží verejnému obstarávateľovi doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorým môže byť prísľub tejto osoby.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
III.2.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže zoznamom úspešne splnených zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti s plánovanou zmluvou na realizáciu požadovaného predmetu zákazky, potvrdených zmluvným odberateľom. Pod pojmom zmluva rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti s plánovanou zmluvou sa rozumie taká zmluva, ktorej predmetom je celoplošná obnova fasády objektu spojená s dodávkou a osadením min. 20 ks okenných výplní z europrofilov.
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade predloží verejnému obstarávateľovi doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorým môže byť prísľub tejto osoby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Vyžaduje sa preukázanie minimálne 3 zmluvných dodávok rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti s plánovanou zmluvou, uskutočnených v období rokov 2004 - 2007, pričom z toho min. 1 zmluvná dodávka musí byť uskutočnená na objekte národnej kultúrnej pamiatky a jej súčasťou musí byť dodávka a osadenie min. 20 ks kópií historických okenných konštrukcií.
III.3.
Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1.
Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3.2.
Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby

ODDIEL IV. POSTUP
IV.1.
Druh postupu
IV.1.1.
Druh postupu
Verejná súťaž.
IV.1.2.
Obmedzenie počtu záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky alebo na účasť na dialógu
IV.1.3.
Zníženie počtu ponúk alebo riešení počas rokovania alebo dialógu
IV.2.
Kritériá vyhodnotenia ponúk
IV.2.1.
Kritériá vyhodnotenia ponúk
Najnižšia cena.
IV.2.2.
Použije sa elektronická aukcia
Nie.
IV.3.
Administratívne informácie
IV.3.1.
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
12/2007.
IV.3.2.
Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Nie.
IV.3.3.
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom:
Dátum: 21. 9. 2007. Čas: 15.00 h.
Úhrada za súťažné podklady: Cena: 1 200. Mena: Sk.
Podmienky a spôsob úhrady: Spôsob úhrady pred poskytnutím súťažných podkladov: Prevodom na účet verejného obstarávateľa vedený v Štátnej pokladnici, Bratislava, č. ú.: 7000060275/8180 s uvedením variabilného symbolu číslo 12. Ako špecifický symbol uvedie záujemca svoje IČO, prípadne DIČ. Záujemca spolu so žiadosťou o vydanie súťažných podkladov musí doložiť doklad o úhrade.
IV.3.4.
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 16. 10. 2007. Čas: 10.00 h.
IV.3.5.
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6.
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do: 31. 1. 2008.
IV.3.7.
Podmienky otvárania ponúk
Dátum: 16. 10. 2007. Čas: 14.00 h.
Miesto: Správa zariadení Úradu vlády SR, Námestie slobody 1, Bratislava.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Účastník - právnická osoba môže byť zastúpený štatutárnym orgánom (alebo členom štatutárneho orgánu) alebo osobou písomne splnomocnenou na jeho zastupovanie. Účastník - fyzická osoba a štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu účastníka - právnickej osoby sa preukážu na otváraní ponúk kópiou dokladu o oprávnení podnikať alebo kópiou výpisu z obchodného registra a preukazom totožnosti. To isté platí aj pre splnomocnenca, ktorý predkladá aj splnomocnenie obsahujúce číslo preukazu totožnosti splnomocnenca. Pre členov skupiny platia rovnaké podmienky s tým, že za skupinu sa môžu zúčastniť najviac dvaja členovia.

ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1.
Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie.
VI.2.
Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ
Nie.
VI.3.
Ďalšie informácie
Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov záujemcovi je prijatie jeho písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov v listinnej forme v termíne do 21. 9. 2007 do 15.00 h a prijatie úhrady za súťažné podklady. Obálka so žiadosťou zaslaná prostredníctvom pošty alebo osobne doručená do podateľne musí byť označená heslom verejnej súťaže: "Obnova fasády". Žiadosť musí obsahovať identifikačné a kontaktné údaje záujemcu (meno, adresu, príp. telefón, mobil, fax, e-mail) a doklad o úhrade za súťažné podklady. Žiadosť musí byť podpísaná zástupcom záujemcu.
Súťažné podklady sa poskytujú v listinnej (nie elektronickej) forme s výnimkou výkazu položiek rozpočtu. Verejný obstarávateľ pošle súťažné podklady do 6 dní od prijatia žiadosti záujemcu za predpokladu splnenia podmienok na ich poskytnutie. Súťažné podklady si môžu záujemcovia prevziať aj osobne od kontaktnej osoby: Ing. Mojmír Bartko. Termín ich vyzdvihnutia treba vopred dohodnúť prostredníctvom tel. č.: 02 57 29 54 65. Informáciu o osobnom prevzatí súťažných podkladov záujemca uvedie v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša záujemca bez akéhokoľvek nároku u verejného obstarávateľa.
VI.4.
Dátum odoslania tohto oznámenia
7. 9. 2007.