výzva (upratovacie služby)


 
Oznámenie o metóde | Vestník číslo 194/2005 - 10.10.2005

13869 - MSS

Verejná súťaž

1)
Identifikácia obstarávateľa
Správa zariadení Úradu vlády SR, Bratislava
IČO: 00 002 895
Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava
kontaktná osoba: Ing. Ľubomír Hesek
tel. č.: 02/57 29 54 14, fax: 02/57 29 54 72
e-mail: Lubomir.Hesek@vlada.gov.sk
www.spravazariadeni.sk
2)
Názov a adresa organizácie, na ktorej možno získať ďalšie informácie
Ako v bode 1).
3)
Typ zmluvy
c) Zmluva na poskytnutie služby
Kategória služby: 14.
4)
Ide o uzavretie rámcovej zmluvy?
Nie.
5)
Názov predmetu obstarávania
Upratovacie služby.
6)
Opis predmetu obstarávania, celkové množstvo alebo rozsah predmetu obstarávania
Vnútorné upratovanie administratívnych prevádzkových a sociálnych priestorov vybratých objektov v správe obstarávateľa vrátane zabezpečenia čistiacich prostriedkov a technického vybavenia. Ide o bežné upratovanie, vysávanie kobercov, utieranie prachu (nábytok, pracovné stoly, zábradlie a parapetné dosky), vynášanie smetí a odpadkov, ošetrovanie nábytku, čistenie a dezinfekcia zariadení osobnej hygieny, umývanie podláh, umývanie okien, zasklených častí, tepovanie kobercov a pod. v rozsahu a časových intervaloch, ktoré budú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. Obstarávateľ požaduje aj zabezpečenie upratovacej pohotovosti na jednom pracovisku. Podlahová plocha cca 14 200 m2, plocha okien cca 3 300 m2. Výmery budú spresnené na základe obhliadky priestorov. Uchádzač sa musí v zmluve zaviazať, že akceptuje dodatok, ktorým objednávateľ môže zmeniť rozsah priestorov. Podrobné vymedzenie predmetu obstarávania bude v súťažných podkladoch.
7)
Nomenklatúra KP
74.70.13, 74.70.12, 74.70.11.
8)
Miesto dodania tovaru, poskytnutia služby alebo stavenisko, alebo umiestnenie prác
Vybraté objekty v Bratislave. Podrobné vymedzenie predmetu obstarávania bude uvedené v súťažných podkladoch.
9)
Rozdelenie predmetu obstarávania na časti
Nie.
10)
Budú akceptované variantné riešenia?
Nie.
11)
Trvanie zmluvy alebo lehota na skončenie dodávky
Do 31. 12. 2007 s možnosťou predĺženia.
12)
Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia
Predmet obstarávania sa bude financovať z výdavkov štátneho rozpočtu. Úhrada za dodané služby sa uskutoční mesačne, v slovenských korunách bezhotovostným platobným stykom na základe predloženej faktúry s lehotou splatnosti do 30 dní po jej prevzatí. Financovanie a platby sa budú realizovať v zmysle zák. č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zák. č. 291/2002 Z. z. o Štátnej pokladnici. Nie je možná platba v preddavkoch. Podrobné podmienky budú uvedené v súťažných podkladoch.
13)
Právna forma, ktorú má mať skupina vytvorená na dodanie tovaru, uskutočnenie práce alebo poskytnutie služby, ktorej ponuka bude prijatá
Uchádzač musí mať právnu subjektivitu. Skupina, ktorá sa zúčastní na verejnom obstarávaní, preukáže právnu subjektivitu až vtedy, ak bude jej ponuka prijatá. Podmienky účasti preukáže skupina spôsobom uvedeným v § 32 ods. 1 zák. č. 523/2003 Z. z. (ďalej len "ZoVO").
14)
Podmienky účasti týkajúce sa právneho postavenia, minimálneho ekonomického a finančného postavenia, technickej spôsobilosti a požadované doklady ako dôkazné prostriedky
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 29 ods. 1 písm. a) až f), § 30 ods. 1 písm. a), b), d) a § 30 ods. 5 písm. b), d), e), h) ZoVO. Podmienky účasti budú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
Právne postavenie - požadované doklady (dôkazné prostriedky): Podľa § 29 ods. 2 ZoVO. Ak uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie nahradí uvedené doklady potvrdením úradu, v takom prípade doloží aj neoverenú kópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v predmete obstarávania. Uvedený doklad obstarávateľ žiada doložiť z dôvodu overenia, ktoré osoby a akým spôsobom sú oprávnené konať za uchádzača.
Finančné a ekonomické postavenie - požadované doklady (dôkazné prostriedky):
Podľa § 30 ods. 1 písm. a) ZoVO - vyjadrenie banky (alebo bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet (alebo účty), o schopnosti plniť finančné záväzky, že uchádzač nie je v debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie.
Podľa § 30 ods. 1 písm. b) ZoVO - potvrdenie poisťovne o tom, že uchádzač je poistený na náhradu škody vyplývajúcu z podnikateľského rizika s uvedením výšky poistnej sumy zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom služby v Sk a potvrdením o zaplatení poistného za posledné poistné obdobie. Obstarávateľ požaduje minimálnu výšku poistnej sumy zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom služby 1 000 000 Sk. Poistenie sa musí vzťahovať aj na škodu na veciach, ktoré poistený prevzal, aby na nich vykonal objednanú činnosť.
Podľa § 30 ods. 1 písm. d) ZoVO - výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za rok 2004.
V položke "Tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb" z výkazu ziskov a strát alebo v položke "Predaj výrobkov a služieb" z výkazu o príjmoch a výdavkoch obstarávateľ požaduje minimálny objem 5 mil. Sk. Výkaz bude overený daňovým úradom.
Technická spôsobilosť - požadované doklady (dôkazné prostriedky):
Podľa § 30 ods. 5 písm. b) ZoVO - zoznam plnenia zmlúv rovnakého alebo podobného predmetu obstarávania uzavretých v predchádzajúcich troch rokoch (2002, 2003 a 2004) osobitne za každý kalendárny rok s uvedením odberateľa (názov a sídlo), výšky výkonov v Sk, lehoty platnosti zmlúv, mien kontaktných osôb a telefónnych čísiel, kde si môže obstarávateľ referencie overiť. Obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač za uvedené obdobie preukázal plnenie minimálne troch zmlúv s objemom plnenia nad 1 mil. Sk za rok pre jedného odberateľa. Dôkaz o plnení všetkých zmlúv zo zoznamu musí byť potvrdený zmluvným partnerom v zmysle § 30 ods. 5 písm. b) ZoVO. Treba uviesť, či sú údaje dôverné.
Podľa § 30 ods. 5 písm. d) ZoVO - vyhlásenie o priemernom ročnom počte zamestnancov a počte vedúcich zamestnancov za predchádzajúce tri roky (2002, 2003 a 2004) samostatne za každý rok.
Podľa § 30 ods. 5 písm. e) ZoVO - vyhlásenie, že uchádzač má k dispozícii prostriedky, strojové a technické zariadenia potrebné na plnenie zmluvy. Vo vyhlásení uchádzač uvedie, že má uzavreté zmluvné vzťahy s výrobcami alebo distribútormi čistiacich chemických a mechanických prostriedkov, ktoré mu zaručujú ich spoľahlivý a včasný odber.
Uchádzač tiež uvedie zoznam strojov a zariadení potrebných na plnenie predmetu obstarávania.
Podľa § 30 ods. 5 písm. h) ZoVO - vyhlásenie uchádzača, že predmetnú službu zabezpečí v plnom rozsahu svojimi zamestnancami sám bez tretích osôb a že ide o osoby bezúhonné, ktoré budú dodržiavať bezpečnostné opatrenia stanovené obstarávateľom.
Iné doklady podľa § 30 ods. 7 zákona:
Vyhlásenie uchádzača, podpísané jeho štatutárnym zástupcom, že s podmienkami uvedenými v oznámení o vyhlásení metódy verejného obstarávania a v súťažných podkladoch súhlasí; všetky údaje v predložených dokladoch a ponuke sú úplné a pravdivé a o tom, že uchádzač súťažným podkladom rozumel a súhlasí s nimi.
Všetky doklady požadované v bode 14) tohto oznámenia musia byť originály alebo úradne overené kópie originálov, ak nie je uvedené inak. Doklady nesmú byť staršie ako tri mesiace odo dňa ich vystavenia ku dňu lehoty na predkladanie ponúk.
15)
Osobitné podmienky na poskytnutie služby
a) Je poskytnutie služby podmienené osobitným povolením?
Nie.
b) Vyžaduje sa od právnických osôb uvedenie mien a odbornej kvalifikácie osôb zodpovedných za plnenie zmluvy?
Nie.
20)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena.
21)
Podmienky získania súťažných podkladov
a) Lehota do: 31. 10. 2005, 15.00 h.
b) Adresa: Ako v bode 1).
c) Výška, podmienky a spôsob úhrady za súťažné podklady, ak sa vyžaduje: Nevyžaduje sa.
22)
Podmienky predkladania ponúk
a) Lehota do: 10. 11. 2005, 12.00 h.
b) Adresa: Ako v bode 1).
c) Jazyk alebo jazyky: Slovenský.
24)
Lehota viazanosti ponúk
Do: 31. 1. 2006.
25)
Otváranie obálok s ponukami
a) Dátum: 11. 11. 2005, 10.00 h.
b) Miesto: Ako v bode 1).
c) Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami: Štatutárny zástupca uchádzača alebo zamestnanec splnomocnený štatutárnym zástupcom uchádzača.
26)
Doplňujúce informácie
Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov doručí uchádzač obstarávateľovi najneskôr do 27. 10. 2005. V tejto žiadosti uvedie aj svoju kontaktnú adresu a spôsob prevzatia súťažných podkladov - osobne na adrese uvedenej v bode 1) v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 13.00 h alebo zaslanie poštou. Pri vyžiadaní súťažných podkladov faxom, prípadne elektronickou poštou uchádzač musí potvrdiť žiadosť aj písomnou formou v originálnom vyhotovení. Až po jej doručení budú súťažné podklady poskytnuté osobne alebo odoslané poštou uchádzačovi.
Uchádzač môže písomne požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov najneskôr do 31. 10. 2005.
Dorozumievanie medzi obstarávateľom a uchádzačmi sa bude uskutočňovať len písomnou formou - listom. Obstarávateľ list zašle poštou - doručenkou.
Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku u obstarávateľa.
Obhliadka predmetných objektov sa uskutoční dňa 2. 11. 2005. Obhliadka je povinná pre všetkých uchádzačov, ktorí prevzali súťažné podklady, a bude považovaná za súčasť súťažných podkladov. Ak sa uchádzač nezúčastní na obhliadke, bude z verejnej súťaže vylúčený. Podrobnosti budú uvedené v súťažných podkladoch.
Ak uchádzač nesplní ktorúkoľvek z podmienok, uvedených v tomto oznámení a v súťažných podkladoch, bude z verejnej súťaže vylúčený.
V prípade, ak úspešný uchádzač v priebehu plnenia zmluvného vzťahu stratí schopnosť plniť zmluvný záväzok, obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle § 25 ods. 6 ZoVO uzatvoriť novú zmluvu na dokončenie predmetu plnenia s uchádzačom, ktorého ponuka nebola úspešná a ponúkne najvýhodnejšie podmienky dokončenia predmetu plnenia.
27)
Dátum odoslania oznámenia
29. 9. 2005.