výzva (náplne do kancelárskych strojov)


 
Oznámenie o metóde | Vestník číslo 133/2005 - 12.07.2005

09102 - MST

Verejná súťaž

1)
Identifikácia obstarávateľa
Správa zariadení Úradu vlády SR, Bratislava
IČO: 00 002 895
Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava
kontaktná osoba: Ing. Július Papán
tel. č.: 02/57 29 51 87, fax: 02/57 29 54 72
e-mail: julius.papan@vlada.gov.sk
www.spravazariadeni.sk
2)
Názov a adresa organizácie, na ktorej možno získať ďalšie informácie
Ako v bode 1).
3)
Typ zmluvy
a) Zmluva na dodanie tovaru
Kúpa tovaru.
4)
Ide o uzavretie rámcovej zmluvy?
Áno.
5)
Názov predmetu obstarávania
Náplne do kancelárskych strojov.
6)
Opis predmetu obstarávania, celkové množstvo alebo rozsah predmetu obstarávania
Náplne (tonery) podľa typu kancelárskeho stroja, ktoré požadujeme v nasledujúcich množstvách: Tlačiarne a rozmnožovacie stroje (HP originál - 377 ks, HP recykl. - 220 ks, Canon orig. - 111 ks, Canon recykl. - 15 ks, Develop orig. 3 ks, Epson orig. - 14 ks, Epson recykl. - 2 ks, Gestetner orig. - 2 ks, Kyocera orig. - 2 ks, Lexmark orig. - 5 ks, Lexmark recakl. - 2 ks, Minolta orig. - 29 ks, Minolta recykl. - 11 ks, Mita orig. 2 ks, Ricoh orig. - 9 ks, Sharp orig.- 8 ks, Toshiba orig. - 5 ks, Okipage orig. - 2 ks, Panasonic orig. - 2 ks, Xerox orig. - 2 ks).
Písací stroj (Nakajima - 5 ks, Olivetti - 5 ks, IMB - 21 ks, Star - 15 ks, Triumph - 3 ks, Utax - 20 ks).
Fax (Brother - 2 ks, Canon - 14 ks, Panasonic - 55 ks, Ricoh - 8 ks, Panafax - 1 ks).
Pokladnica (Epson - 3 ks).
Kalkulačka (Texas - 3 ks, Casio - 2 ks, Canon - 8 ks, Citizen - 2 ks, Sharp - 1 ks).
Obstarávateľ si vyhradzuje právo na rozšírenie rozsahu predmetu obstarávania o ďalšie druhy náplní, ktoré budú bližšie špecifikované v čiastkovej zmluve. Uvedené predpokladané objemy sú za jeden kalendárny rok.
7)
Nomenklatúra KP
30.01.24.
8)
Miesto dodania tovaru, poskytnutia služby alebo stavenisko, alebo umiestnenie prác
Správa zariadení Úradu vlády SR, Námestie slobody 1, 813 07 Bratislava.
9)
Rozdelenie predmetu obstarávania na časti
Nie.
10)
Budú akceptované variantné riešenia?
Nie.
11)
Trvanie zmluvy alebo lehota na skončenie dodávky
Do 31. 12. 2008 s možnosťou predĺženia.
12)
Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia
Predmet obstarávania sa bude financovať z výdavkov štátneho rozpočtu. Obstarávateľ je klientom Štátnej pokladnice. Obstarávateľ neposkytne preddavok na plnenie zmluvy. Podrobné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
13)
Právna forma, ktorú má mať skupina vytvorená na dodanie tovaru, uskutočnenie práce alebo poskytnutie služby, ktorej ponuka bude prijatá
Uchádzač musí mať právnu subjektivitu. Skupina, ktorá sa zúčastní na verejnom obstarávaní, preukáže právnu subjektivitu až vtedy, ak bude jej ponuka prijatá. Podmienky účasti preukáže skupina spôsobom uvedeným v § 32 ods. 1 zák. č. 523/2003 Z. z.
14)
Podmienky účasti týkajúce sa právneho postavenia, minimálneho ekonomického a finančného postavenia, technickej spôsobilosti a požadované doklady ako dôkazné prostriedky
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa právneho postavenia uvedené v § 29 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 29 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač musí na preukázanie svojho finančného a ekonomického postavenia podľa § 30 ods. 1 predložiť nasledujúce doklady: Vyjadrenie banky o schopnosti plniť finančné záväzky, že uchádzač nie je v debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Vyjadrenie musí byť potvrdené všetkými bankami, v ktorých má uchádzač vedený podnikateľský účet alebo v ktorých čerpá úvery. Výkaz ziskov a strát v plnom rozsahu zostavený k poslednému dňu predchádzajúceho účtovného obdobia (31. 12. 2004). V položke Tržby za predaj tovaru požadujeme minimálny objem 5 mil. Sk. Uchádzač musí na preukázanie svojej technickej spôsobilosti podľa § 30 ods. 3 preukázať plnenie minimálne dvoch aktuálnych zmlúv, ktorých plnenie práve prebieha, rovnakého predmetu obstarávania s obstarávateľom podľa zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač uvedie: odberateľa (názov a sídlo spoločnosti), výšku plnenia v Sk s DPH za kalendárny rok, mená kontaktných osôb a telefónne čísla, kde si môže obstarávateľ referencie overiť. Treba uviesť, či sú údaje dôverné. Vyhlásenie uchádzača podpísané jeho štatutárnym zástupcom, že s podmienkami uvedenými v oznámení o vyhlásení metódy verejného obstarávania a v súťažných podkladoch súhlasí, že všetky údaje v predložených dokladoch a ponuke sú úplné a pravdivé a o tom, že uchádzač súťažným podkladom rozumel a súhlasí s nimi.
20)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena.
21)
Podmienky získania súťažných podkladov
a) Lehota do: 3. 8. 2005.
b) Adresa: Ako v bode 1).
c) Výška, podmienky a spôsob úhrady za súťažné podklady, ak sa vyžaduje: Nevyžaduje sa.
22)
Podmienky predkladania ponúk
a) Lehota do: 8. 8. 2005, 12.00 h.
b) Adresa: Ako v bode 1).
c) Jazyk alebo jazyky: Slovenský.
24)
Lehota viazanosti ponúk
Do: 4. 10. 2005.
25)
Otváranie obálok s ponukami
a) Dátum: 11. 8. 2005, 10.00 h.
b) Miesto: Ako v bode 1).
c) Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami: Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu alebo osobou splnomocnenou štatutárnym zástupcom uchádzača na jeho zastupovanie.
26)
Doplňujúce informácie
Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov doručí uchádzač obstarávateľovi najneskôr do 28. 7. 2005. V tejto žiadosti uvedie spôsob prevzatia súťažných podkladov - osobne na adrese uvedenej v bode 1) v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 13.00 h alebo zaslanie poštou.
Uchádzač môže písomne požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov najneskôr do 28. 7. 2005.
Dorozumievanie medzi obstarávateľom a uchádzačmi sa bude uskutočňovať len písomnou formou - listom. Obstarávateľ list zašle poštou - doručenkou.
Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku u obstarávateľa.
Ak uchádzač nesplní ktorúkoľvek z podmienok uvedených v súťažných podkladoch, bude z verejnej súťaže vylúčený.
Uchádzač musí zabezpečiť dodávku všetkých typov požadovaných náplní.
27)
Dátum odoslania oznámenia