|
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA |
Formulár: Príloha č. 4 k vyhláške č. 530/2009 Z. z. |
|
Druh postupu: Verejná súťaž. |
Druh zákazky: Služby. |
|
|
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. |
Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta) |
|
Správa zariadení Úradu vlády SR |
IČO: 00002895 |
Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava-Staré Mesto |
Slovenská republika |
Kontaktné miesto (miesta): Správa zariadení Úradu vlády SR, Nám. slobody č.1, Bratislava |
Kontaktná osoba: Ing. Darina Veselá |
Telefón: +421 257295187 begin_of_the_skype_highlighting +421 257295187 end_of_the_skype_highlighting |
Fax: +421 257295472 |
E-mail: darina.vesela@vlada.gov.sk |
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa/obstarávateľa (URL): http://www.spravazariadeni.sk |
|
|
Ďalšie informácie možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach). |
|
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach). |
|
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: už uvedenú adresu a kontaktné miesto. |
I.2. |
Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti |
I.2.1. |
Druh verejného obstarávateľa
Iný verejný obstarávateľ |
|
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: |
|
§ 6 ods. 1 písm. d). |
I.2.2. |
Hlavný predmet alebo predmety činnosti |
|
|
I.2.3. |
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
Nie. |
|
|
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. |
Opis |
II.1.1. |
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Upratovacie služby |
II.1.2. |
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
c) Služby. |
|
|
|
Kategória služby číslo (kategórie služieb číslo 1-16 podľa prílohy č. 2 k zákonu): 14. |
|
Hlavné miesto poskytovania služieb: Nám. slobody č. 1, 813 70 Bratislava. Podmienkou predloženia ponuky uchádzačom alebo záujemcom je účasť na obhliadke priestorov, ktorá sa uskutoční dňa 28.10.2010 o 9,00 hod. Miesto stretnutia Úrad vlády SR, Nám. slobody č. 1, Bratislava. Kontaktná osoba: Ing. Darina Veselá, 0918652657. Uchádzač oznámi svoju účasť na obhliadke najneskôr jeden deň pred konaním obhliadky na e-mailovu adresu: darina.vesela@vlada.gov.sk |
|
NUTS kód: |
|
|
II.1.3. |
Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku. |
II.1.4. |
Informácie o rámcovej dohode |
II.1.5. |
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov) |
|
Vnútorné upratovanie administratívnych, prevádzkových a sociálnych priestorov objektov využívaných Úradom vlády SR vrátane zabezpečenia čistiacich prostriedkov a technického vybavenia. Upratovaná plocha všetkých objektov predstavuje spolu výmeru 15 095 m2. Popri upratovaní podlahových plôch sa čistia aj keramické obklady stien, plochy stolov, zariaďovacie predmety sociálnych zariadení a vysýpanie smetných košov v jednotlivých objektoch. Orientačné rozdelenie podláh podľa povrchu - koberce a kobercové krytiny - cca. 65 % podlahovej plochy, - plávajúce, keramické a kamenné podlahy - cca. 35 % podlahovej plochy, Stručný popis jednotlivých objektov: a) Budova ÚV SR na Námestí slobody č. 1 v Bratislave - stará budova - bývalý Letný arcibiskupský palác, historická baroková budova, chránená národná kultúrna pamiatka, štvorpodlažný objekt, priestory sú určené na bežnú prevádzku aj na reprezentačné účely, b) Budova ÚV SR na Námestí slobody č. 1 v Bratislave - nová budova - štvorpodlažný objekt, vybudovaný v osemdesiatych rokoch 20. storočia, priestory sú určené na bežnú prevádzku aj na reprezentačné účely, c) Budova ÚV SR na Námestí slobody č. 1 v Bratislave - autodoprava - jednopodlažný objekt, priestory sú určené na bežnú prevádzku, d) Budova ÚV SR na Námestí slobody č. 1 v Bratislave - Dátové centrum - Jednopodlažný objekt, priestory sú určené na bežnú prevádzku, e) Budova ÚV SR na Námestí slobody č. 29 Bratislave - päťpodlažný objekt, priestory sú určené na bežnú prevádzku, f) Budova ÚV SR Nám. 1.mája č. 14 v Bratislave - Sedempodlažný objekt, priestory sú určené na bežnú prevádzku, g) Budova ÚV SR na Štefánikovej ul. č. 2 v Bratislave - historická baroková budova Karacsónyiho paláca, chránená národná kultúrna pamiatka, štvorpodlažný objekt, priestory sú určené na bežnú prevádzku aj na reprezentačné účely. |
II.1.6. |
Spoločný slovník obstarávania (CPV) |
|
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90910000-9.
|
II.1.7. |
Rozdelenie na časti |
|
Nie. |
II.1.8. |
Povoľuje sa predloženie variantných riešení
Nie. |
II.2. |
Množstvo alebo rozsah zákazky |
II.2.1. |
Celkové množstvo alebo rozsah |
|
|
|
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: |
|
Hodnota: 161 000,0000 EUR |
II.2.2. |
Opcie
Nie. |
II.3. |
Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia |
|
Obdobie: v intervale . |
|
Začatie: 1. 1. 2011 |
|
Ukončenie: 31. 12. 2013 |
|
|
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. |
Podmienky týkajúce sa zmluvy |
III.1.1. |
Požadované zábezpeky a záruky
zloženie zábezpeky na účet vo výške 6 600,- Eur |
III.1.2. |
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo štátneho rozpočtu |
III.1.3. |
Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
|
III.1.4. |
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Nie. |
III.2. |
Podmienky účasti |
III.2.1. |
Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra |
|
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač alebo záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 ZoVO. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, resp. 3,4 ZoVO predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov. |
III.2.2. |
Ekonomické a finančné postavenie |
|
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač alebo záujemca v ponuke predloží doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods.1 ZoVO ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol, resp. v súčasnom období je, z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvu rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy, ktorý je požadovaný. Na preukázanie svojho finančného a ekonomického postavenia musí predložiť vyjadrenie banky o schopnosti plniť finančné záväzky, že nie je v debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Vyjadrenie musí byť potvrdené všetkými bankami, v ktorých má úchádzač vedený podnikateľský účet, alebo v ktorých čerpá úvery, potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania, že uchádzač je poistený na náhradu škody vyplývajúcu z podnikateľského rizika s uvedením výšky poistnej sumy v Eurách na obdobie predpokladaného trvania zmluvy, výkaz ziskov a strát alebo výkaz o prijímoch a výdavkoch za posledné zdaňovacie obdobie. |
|
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Verejný obstarávateľ vyžaduje minimálnu výšku poistnej sumy zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom povolania 30 000,- Eur Výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch musí byť overený daňovým úradom. (Daňový úrad overí, že predložená kópia výkazu v ponuke súhlasí s originálom výkazu predloženého daňovému úradu.) |
III.2.3. |
Technická alebo odborná spôsobilosť |
|
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač alebo záujemca v ponuke predloží doklady podľa §28 ods.1 ZoVO, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť na poskytnutie služby ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý úspešne splniť zmluvu rovnakého alebo podobného charakteru. Spôsobilosť preukazuje predložením zoznamu ním poskytnutých služieb (ďalej len referencie) s dátumom realizácie za roky 2007, 2008 a 2009 (v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) osobitne za každý kalendárny rok s uvedením názvu alebo obchodného mena zmluvného partnera, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania, faktúrovanej ročnej sumy za služby v Eurách osobitne za každý kalendárny rok, lehoty platnosti zmlúv, mien kontaktných osôb a telefónnych čísiel, kde je možné referencie overiť. Musí uviesť údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na poskytnutie služby. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečovať službu v plnom rozsahu svojimi zamestnancami sám bez tretích osôb. Uchádzač vo vyhlásení uvedie, že ide o osoby bezúhonné, ktoré budú dodržiavať bezpečnostné opatrenia stanovené obstarávateľom. |
|
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač za uvedené obdobie preukázal plnenie minimálne troch zmlúv, každej s objemom plnenia nad 5 000 Eur za mesiac, pričom za každý požadovaný rok musí byť v uvedenej výške aspoň jedna referencia. Dôkaz o plnení každej zmluvy zo zoznamu musí byť potvrdený zmluvným partnerom v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) ZoVO. Ak sú uvedené údaje dôverné, na túto skutočnosť musí uchádzač upozorniť v ponuke. |
III.3. |
Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb |
III.3.1. |
Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Nie. |
III.3.2. |
Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
Nie. |
|
|
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. |
Druh postupu |
IV.1.1. |
Druh postupu
Verejná súťaž. |
IV.1.2. |
Obmedzenie počtu záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky alebo na účasť na dialógu |
IV.1.3. |
Zníženie počtu ponúk alebo riešení počas rokovania alebo dialógu |
IV.2. |
Kritériá vyhodnotenia ponúk |
IV.2.1. |
Kritériá vyhodnotenia ponúk
Najnižšia cena. |
|
|
IV.2.2. |
Použije sa elektronická aukcia
Nie. |
IV.3. |
Administratívne informácie |
IV.3.1. |
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
0242/SZ/2010 |
IV.3.2. |
Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Nie. |
IV.3.3. |
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov |
|
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom |
|
Dátum: 28. 10. 2010. Čas: 09.00 h. |
|
Úhrada za súťažné podklady: Nie. |
IV.3.4. |
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť |
|
Dátum: 22. 11. 2010. Čas: 12.00 h. |
IV.3.5. |
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom |
IV.3.6. |
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané |
|
Do termínu. |
|
Dátum: 31. 1. 2011 |
IV.3.7. |
Podmienky otvárania ponúk |
|
Dátum: 22. 11. 2010. Čas: 14.00 h. |
|
|
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. |
Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie. |
VI.2. |
Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Nie. |
VI.3. |
Ďalšie informácie
|
VI.4. |
Dátum odoslania tohto oznámenia
13. 10. 2010 |
|